TRÍPTICO 1
Español v1.2: flyer-g1-es_v1.2.pdf (3,5 MB)
Català: https://arxius.laloka.org/w/projectes/#MonedaLliure/triptic o ací triptic-g1-ca_v1.0.pdf (1,1 MB)
Asturianu: flyer-g1-ast_v1.1.pdf (3,4 MB)
Italiano: flyer-g1-it_v1.2.pdf (3,3 MB)
TRÍPTICO 1
Español v1.2: flyer-g1-es_v1.2.pdf (3,5 MB)
Català: https://arxius.laloka.org/w/projectes/#MonedaLliure/triptic o ací triptic-g1-ca_v1.0.pdf (1,1 MB)
Asturianu: flyer-g1-ast_v1.1.pdf (3,4 MB)
Italiano: flyer-g1-it_v1.2.pdf (3,3 MB)
TRÍPTICO 2:
Español:
TRIPTICO_moneda_libre_ES.pdf (1,9 MB)
Conceptos claves:
G1-conceptosclaves.pdf (379,8 KB)
Conceptos y enlaces útiles para arrancar:
ConceptosUtilesG1.pdf (235,9 KB)
Queremos traducir el tríptico al euskara también, alguien tiene un formato editable del tríptico. gracias
Holi,
Aquí mi versión del tríptico 1 en catalán y español. No es exactamente igual porque el francés me pareció muy adaptado a su realidad… y, en lugar de Scribus he usado Inkscape. Tipos: DejaVu y URW Gothic.
Espero que te sirvan. ¡Saludos!
Uei, no em deixa carregar el tríptic, l’enllaç a la loka no funciona, no en deus tenir cap còpia en un altre format?
Gràcies!
Cert, s’han desmuntat infras i ara mateix no es pot accedir a tot el contingut que hi havia a Arxius Oberts, que és molt… Es trencaran molts enllaços d’aquesta àgora i d’altres.
Sí, fa temps l’estava adaptant a Scribus, que és més ecolobits que amb Inkscape. Però no he tingut temps d’acabar-ho. Quan ho tingui, ho deixo per aquí. Merci per l’interès!
ReHoli! Més val tard que mai, diuen…
He estat modificant el tríptic, més a la meva bola. O sigui, que no és el mateix però a mi m’agrada més. L’adjunto en pdf:
2024-g1-triptic-ca.pdf (638,1 KB)
Per qui se’l vulgui tunejar, també deixo un fitxer comprimit (342,3 kB) amb:
Quan obriu el tríptic es probable que no se us mostrin les imatges. Solucions:
La del img-logo és un vector i la podeu recuperar clicant a 1. Fitxer, 2. Importa, 3. Obtén el fitxer dels vectors.
Les altres son mapes de bits. Seleccioneu la imatge i cliqueu Control+I. Si no, també podeu fer això d’anar a fitxer i importa, però clicant a “Obtén una imatge” enlloc dels vectors.
L’anterior, en català i castellà, el deixo per aquí també per si li és d’utilitat a algú, tot i que no és aconsellable imprimir-lo perquè l’enllaç que indica està trencat…
Per cert, el dibu de la convergència a la mitjana el vaig refer de zero en vector i és molt més modificable.
Text i dibu convergència. Aquí hi ha empaquetat:
Texto y dibu convergencia. Aquí están empaquetados:
Per no empaquetar dos cops el mateix, aquí un fitxer comprimit amb la resta de les imatges:
Espero que sigui d’utilitat. Saluts!