Trípticos de la moneda libre

TRÍPTICO 1
image

Español v1.2: flyer-g1-es_v1.2.pdf (3,5 MB)
Català: LaLoka | Projectes o ací triptic-g1-ca_v1.0.pdf (1,1 MB)
Asturianu: flyer-g1-ast_v1.1.pdf (3,4 MB)
Italiano: flyer-g1-it_v1.2.pdf (3,3 MB)

1 me gusta

TRÍPTICO 2:
image
Español:
TRIPTICO_moneda_libre_ES.pdf (1,9 MB)

2 Me gusta

Conceptos claves:
G1-conceptosclaves.pdf (379,8 KB)

Conceptos y enlaces útiles para arrancar:
ConceptosUtilesG1.pdf (235,9 KB)

2 Me gusta

Queremos traducir el tríptico al euskara también, alguien tiene un formato editable del tríptico. gracias

Holi,

Espero que te sirvan. ¡Saludos!

Cara a

Cara A del tríptico

Cara b

Cara B del tríptico

2 Me gusta

Uei, no em deixa carregar el tríptic, l’enllaç a la loka no funciona, no en deus tenir cap còpia en un altre format?
Gràcies!:pray:t3:

1 me gusta

Cert, s’han desmuntat infras i ara mateix no es pot accedir a tot el contingut que hi havia a Arxius Oberts, que és molt… Es trencaran molts enllaços d’aquesta àgora i d’altres.

Sí, fa temps l’estava adaptant a Scribus, que és més ecolobits que amb Inkscape. Però no he tingut temps d’acabar-ho. Quan ho tingui, ho deixo per aquí. Merci per l’interès!

ReHoli! Més val tard que mai, diuen…

Tríptic 2024

He estat modificant el tríptic, més a la meva bola. O sigui, que no és el mateix però a mi m’agrada més. L’adjunto en pdf:

2024-g1-triptic-ca.pdf (638,1 KB)

Per qui se’l vulgui tunejar, també deixo un fitxer comprimit (342,3 kB) amb:

  • ca.sla: el codi font del tríptic
  • img-logo.svg: el codi font de la imatge
  • llibres.png, moli.png i verdures.png: els dibus de la Mire
  • qr-web-ca.png: el mapa de bits del codi QR

Possibles problemàtiques

Quan obriu el tríptic es probable que no se us mostrin les imatges. Solucions:

  • La del img-logo és un vector i la podeu recuperar clicant a 1. Fitxer, 2. Importa, 3. Obtén el fitxer dels vectors.

  • Les altres son mapes de bits. Seleccioneu la imatge i cliqueu Control+I. Si no, també podeu fer això d’anar a fitxer i importa, però clicant a “Obtén una imatge” enlloc dels vectors.

Tríptic 2022

L’anterior, en català i castellà, el deixo per aquí també per si li és d’utilitat a algú, tot i que no és aconsellable imprimir-lo perquè l’enllaç que indica està trencat…

Per cert, el dibu de la convergència a la mitjana el vaig refer de zero en vector i és molt més modificable.

En català

Text i dibu convergència. Aquí hi ha empaquetat:

  • text.sla: el codi font del text (fet amb Scribus)
  • grafica.ca.svg: el codi font del dibu (fet amb Inkscape)
  • grafica.ca.png: el mapa de bits del dibu (per si no sabeu com treure la imatge d’Inkscape)

En español

Texto y dibu convergencia. Aquí están empaquetados:

  • texto.sla: el código fuente del texto (hecho con Scribus)
  • grafica.es.svg: el código fuente del dibu (hecho con Inkscape)
  • grafica.es.png: el mapa de bits del dibu (por si no sabéis cómo sacar la imagen de Inkscape)

Imatges

Per no empaquetar dos cops el mateix, aquí un fitxer comprimit amb la resta de les imatges:

Espero que sigui d’utilitat. Saluts!

2 Me gusta