Renovació de la pàgina web: monedalliure.org

Bones,

He tingut una mica de temps i, per fi, he pogut renovar la pàgina web de monedalliure.org

Aquí llisto el que he fet:

• Nova estètica: He utilitzat els colors blau fosc (#081426) i el verd (#4db3a8) com a colors principals. El fons és el de sempre.

• Homepage (pàgina inicial): Renovada totalment. He posat un ‘anunci’ de Juna.cat, una nova eina que publicarem oficialment la setmana que ve però que ja es pot utilitzar.

• Apartat ‘Què és?’: Aquí he renovat el que abans era la introducció a la G1 en una sola pàgina. En quant al contingut, podeu comentar-me per aquí si voleu algun canvi.

• Apartat ‘Eines’: En plan directori, he posat totes les eines que se m’han acudit. Si em deixo algo, m’ho dieu.

• Apartat ‘Iniciatives’: També en plan directori, he posat les tres iniciatives més recurrents: mercats, rebostos i punts d’intercanvi. Els mercats i punts d’intercanvi et porten a juna.cat i els rebostos a alma-comun.org.

EDIT: També he afegit el Milagro de Wörgl, la Coordinadora de Nodes locals i el Juna Creixent.

• Apartat ‘Comunitat’: Aquí he posat tres eines que serveixen per trobar la comunitat G1 i organitzar-te: el forum, el telegram i el juna.cat. Si em deixo algo m’ho dieu!

Digueu-me què us sembla!!

1 me gusta

M’he inspirat, i encara he afegit una nova pàgina: Inforgrafies.

1 me gusta