Primer mercat G1 a Barcelona!

Lloc: Jardins del Red, al costat de l’estació de tren vella de Sant Andreu (Metro L1, Renfe Sant Andreu)

Hora: de les 11 fins les 2. A les 2 donarem el mercat per tancat i farem un dinar d’entrepà o carmanyola.

El mercat es farà a l’espai públic, i per tant no hi ha cap infraestructura tret de la que hi ha als propis jardins: posarem les coses a oferir sobre un llençol, al banc d’obra vista que fa de mur, etc. La idea és usar l’espai públic per fer una activitat oberta i pública, d’intercanvi de productes usant la moneda G1

Dubtes:

Si no tinc moneda G1, què puc fer?

Porta alguna cosa per oferir. Si no saps si el que vols portar tindrà demanda, porta oli d’oliva. Una ampolla d’un litre la pots oferir a 70 o 100g1. I si trobes moltes coses que voldries adquirir i no has portat prou oli (o macarrons, o arròs) pots anar al super de més a prop i comprar-ne més. Així tindràs les g1 per aconseguir aquells productes tant especials que només es poden aconseguir amb moneda lliure.

Es poden usar euros?

No, és un mercat de moneda lliure.

Cal ser mebre de la G1?

La G1 és una moneda social. Una eina. La pots fer servir. i la pots fer servir només volent-ho fer, sense demanar permís a ningú! Hi ha usuaris que son membres cocreadors, però si no saps de què et parlo, oblida-ho i participa en el que és més divertit: usa la moneda lliure per potenciar una economia més social.

Què he de fer per obrir un moneder de moneda lliure?

És molt fàcil, clica aquí i ja en tindràs un: Moneder G1nkgo

M’he d’inscriure?

No, però si esciures un comentari aquí dient que portaràs o que voldries adquirir, la cosa farà més patxoca.

Tinc més preguntes, on les puc fer?

Aquí, al fòrum!

3 Me gusta

Hola! ¡¡enhorabuena por la iniciativa!! Me encanta el lugar y el formato libre, esperemos que acuda gente con ilusión y pueda disfrutar de los intercambios y del uso de la moneda.
Lo que yo quisiera sugerir es, en general en la G1, hablar de 'ofrecer’ y ‘adquirir’, en lugar de ‘vender’ y ‘comprar’, respectivamente. Lo dejo para reflexión.
Qué vaya muy bien. Os iremos siguiendo…:heart:

2 Me gusta

¡Gracias por la sugerencia! Ya hemos editado el post en la linea de lo que nos has sugerido

2 Me gusta

Una mica en la línia del que es fa en els grups de Telegram d’altres mercats, poso que el jo portaré i el que m’agradaria trobar:

Portaré:

  • Eines (claus fixes de diferents números)
  • Un pot d’alcohol d’aquell de desinfectar les mans.
  • Peluixos
  • CD música
  • Llibres mandales infantils
  • Per encàrrec, qualsevol cosa del meu perfil de wallapop: Wallapop

Estic interessat en:

  • productes d’alimentació
  • pantalons (de 2a mà)
  • puzles
  • jocs de taula

Hi ha una errata en l’adreça: el mercat es farà als Jardins del Reg (no del red)

Recordeu que podeu imprimir-vos una targeta amb el QR del vostre compte usant aquesta eina:

https://vignette.girala.net/l10n/ca/

I, pels que sigueu nous, podeu crear-vos el vostre primer moneder a: https://g1nkgo.comunes.org

Per cert, si teniu impressora a casa, podríeu imprimir alguns dels tríptics que la @titi està elaborant (no sé si és la versió definitiva, però és millor això que res!). L’adjunto.
ca.pdf (638.0 KB)

Per cert, si hi ha algú que arriba en cotxe, al grup de Telegram de la G1 de Barcelona en Alberto Cooper diu que a la Maquinista (a 10 minuts a peu) hi ha pàrking de franc…

Del grup de Telegram ( Telegram: Contact @G1Barcelona ) :

E:

Jo també vindre demà, no he tingut gaire temps. Portaré 2 llibres per intercanviar.

Estic interessat en menjar en general

X:

Tinc molts pantalons (2a ma d’altres mercats intercanvi pel barri/districte, però en molt bon estat, i colors/teixits diversos) per filles ;-), i a la meva canalla els ve gran encara, però a la teva canalla potser no . Algun puzzle per estrenar que no emprem (ara ja no els tira als meus fills això), i algun joc de taula en desús que esta com nou.

I estan motivats amb legos diversos, coses de star wars, bata per nens de 9-10 anys.

I també tinc ganes de tornar a moure els G1 que tinc, etc. I moure certificacions, que sempre va bé

Sabeu si del rebost algun dura en plan pasta/macarrons, farina o similar?

J:

Jo potser porto nous i/o llimones. Volia fer un pa de pessic per vendre porcions però no em donarà temps de fer-lo perquè tinc lio fins tard.

De moment sí, d’aquí un parell d’anys me’l torno a mirar aviam què tal, jeje…
Per cert, per qui se’l vulgui tunejar, aquí els fitxers: