¿Moneda Libre en grupos no libres? ¿De verdad?

El 3 de septiembre tienes uno cerca en Corbera del Llobregat. En octubre tienes el mas grande d aňo con 300 personas en Madrid, se llama la G1untada pero date prisa que las plazas son limitadas. Seguimos.

1 me gusta

Ostia no habia leido en ningun lado lo del mercado de Corbera. Gracias!

Hola!

Sóc una de les admins del grup de Catalunya, El dia 31 d’agost vaig rebre aquest missatge, i vaig respondre-hi… La captura de pantalla és d’avui dia 3 d’agost a les 00:30h…I encara no m’han dit res més… Entenc que ets tu mateix? Si que és veritat, que aquest usuari de Telegram, no m’apareix que tingui cap grup en comú… Potser està relacionat més amb l’app de Telegram que dels administradors dels grups en si? Ho anem investigant. :wink:

2 Me gusta

Hola Georgina !

Si si sóc jo mateix, quina cosa més rara pq jo vaig estar mirant si em contestaves…em podeu dir quan pogueu en quin grup puc entrar de Catalunya?

Gràcies!

2 Me gusta

Mentre sol3luciones el tema de Telegram, pensa que també hi pots accedir, al grup català de la G1, via Matrix, aquí:

1 me gusta

@arbocenc gràcies! Ja està solucionat lo de telegram. Que és Matrix? Estic molt verd en el món de la tecnologia, el software lliure, etc… però m’encantaria aprendre.
Salut!

Matrix es un sistema de missatgeria, que a diferencia de Telegram, està descentralitzat, hi ha molts nodes/servidors, per tant no se’l por apropiar ningú. És programari lliure.

1 me gusta