Difusió t. relativa del diner en diari la veu

Soc Vicent Mengual. Escric una sèrie sobre el diner en DIARI LA VEU DEL PAIS VALENCIÀ. Els darrers 10 articles vaig dedicar-los a l’economia natural de Silvio Gesell i a les experiències amb el diner minvant. Així fou com vai topar-me amb la web moneda lliure i vaix tindre coneixement dela Teoria Relativa del Diner i del moviment dels junistes. He començat a publicar sobre el tema i us enllace (AL FINAL) amb l’article d’ahir que he titulat EL DINER COPRODUÏT. M’he registrat en aquest foro per a CONTACTAR AMB ALGÚ DE VOSALTRES A QUI PUGA PREGUNTAR DUBTES que, amb tota seguretat, em sorgiran a mesura que estudie el tema.
L’enllaç a EL DINER COPRODUÏT

5 Me gusta

VICENT MENGUAL SÓC DE CARCAIXENT, PERÒ VISC A GILET. Fa un temps vaig parlar per teléfon amb Imma (crec recordar) que viu a Carcaixent. Però no he pogut contactar de nou amb ella. També m’he obert un compte amb telegram, perquè veig que és la ferramenta que useu, però encara no se usar-ho bé.

1 me gusta

Doncs pots anar penjant els dubtes aquí, si vols… Estarà bé tenir una sèrie de preguntes / respostes , que d’això es tracta, en un fòrum :slight_smile:

1 me gusta

Ho faré. També he vist que estàs (crec) posat en la construcció/manteniment de la web girala.net. L’he visitada i sembla que és un bon lloc per a estudiar els problemes de l’aplicació pràctica de la moneda-lliure, i les decissions que van prenent els seus impulsors per a donar-los solució. Jo, de moment, encara estic estudiant (fins on puga arribar) els fonaments teòrics de la Teoria Relativa del Diner. :+1:

1 me gusta

Huí, en DIARI LA VEU DEL PAIS VALENCIÀ la segona peça sobre el diner coproduït. He tractat de descriure els principis en que es basa la Teoria Relativa del Diner. Us deixe ací l’enllaç.
LA TEORIA RELATIVA DEL DINER

1 me gusta