Como saber en que aumenta tu calidad de enlace la certificación de un miembro

Hola. Me gustaría saber que programa utilizáis y como se usa para ver como aumenta la calidad de enlace de un miembro cuando es certificado por otro miembro con calidad superior de enlace. Gracias

1 me gusta

Jo utilitzo aquest enllaç https://wotwizard.axiom-team.fr/es/miembros , pots cercar qualsevol membre i et posa el percentatge de qualitat d’enllaç davora el pseudònim… També et permet veure qui l’ha certificat i els seus percentatges…

Sé que hi ha altres maneres, aquesta m’és fàcil, potser qualcú en posa alguna més…:kissing_heart:

1 me gusta

Jo et diria el mateix que @Catalinons . Però aquesta eina no et serveix per poder predir la qualitat d’enllaç, “només” serveix per mirar el que hi ha ara i poder-ho entendre. No conec cap eina que faci això… estaria bé la veritat…

EDIT: Está esta herramienta pero aún no sé muy bién como funciona: https://wot-wizard.duniter.org/23calculator

Moltes gràcies. L’he mirat i està molt bé. Es molt clar. Tot i que no em resol el dubte puc veure quan un membre queda alliberat.

1 me gusta

Merci Sheveck. Si l’eina aquesta, el que jo se es que has de posar en el tercer recuadre on diu nous certificados els pseudònims de les persones (5 mínim) que certificaran algú, i marcant el quadrat on diu regla de distancia et diu quin serà el tant per cent i et dona un ok si passa la regla de la fistancia o un Ko si no la passa.
Se que te altres utilitats però tampoc
en se més…

1 me gusta

Sí, però només fa la previsió amb les dades que té en aquell moment.
Per exemple, tens una previsió d’entrada d’aquí a tres dies. Si un dels teus cinc certificadors certifica a una persona que ja és membre, tenc entès que aquesta certificació entra abans que la teva, i la previsió feta ja no és vàlida i s’hauria de tornar a recalcular. Per això sempre va bé tenir més de cinc certificadors compromesos…

David (davidbp845) va publicar un vídeo que explica molt bé el tema de les certificacions, no he sabut compartir l’enllaç, però te’l pas pel Telegram. Potser, si qualcú en sap, el podria enllaçar per aquí…

1 me gusta

Otro vídeo explicatorio sobre las certificaciones (este en francés pero podéis probar el autosubtitulado de YT)